آمار واقعی استفاده از پلتفرمهای بومی

پلتفرم های داخلی سرویسهای موتوپیک برای ارسال محموله با موتور و بدون حضور مسافر، سرویس اتوپیک برای ارسال محموله با خودرو بدون حضور مسافر، توانیاب ویژه افراد دارای معلولیت حرکتی بدون دریافت کمیسیون از طرف تپسی، سرویس تپسی تلفنی بدون نیاز به گوشیهای هوشمند و… همه این برنامهها با ویژگی نوآورانه “IDrive Express” همراه هستند که به شما امکان میدهد فایلها و دادهها را به یک دستگاه ذخیرهسازی فیزیکی، که سپس به آدرس انتخابی شما ارسال میشود، بازگردانید. همچنین ناکارآمدی سیستم آموزشی ایران چه در تحصیلات مقدماتی چه آکادمیک، زمینهساز ضعف در کار تیمی میشود، زیرا اهمیت کار تیمی آموزش داده نمیشود. کار تیمی و همکاری در ایران تعریف چندانی ندارد و وظایف به درستی تعریف نمیشود. مهمترین موضوع برای موفقیت یک استارتآپ این است که بنیان و اسکلت درستی برای آن شکل بگیرد تا بتوانند به حیات خود ادامه دهند. اما تاسیس دانش بنیان به هزینه بالایی نیاز خواهد داشت. وی با بیان اینکه موضوع مدیریت ناوگان حمل و نقل با خودروی متصل متفاوت است، گفت: بسیاری از شرکتهای دانش بنیان و غیر دانش بنیان در راستای مدیریت ناوگان حمل و نقل محصولاتی ارائه کردند اما در این شرکت توانستیم از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری در زمینه خودروی متصل محصولاتی را به تولید برسانیم.

استارت آپ ایرانی

​.

بهعبارت دیگر، بیش از ۸ میلیون کاربر، مسیریابهای بومی را نصب کرده و تنها ۴ میلیون نفر ویز را نصب کردند. به گفته تورکش، یک نفر مدعی ساخت قطعهای میشد، اما توانایی لازم برای ساخت آن را نداشت. به گفته تورکش، بسیاری از مردم در یکی از شبکههای اجتماعی حساب کاربری دارند. همانطور که گفته شد بیش از نود درصد استارت آپهای دنیا شکست میخورند. وب سایت ایران استارت آپ اولین وب سایت اخبار استارت آپهای ایرانی و خارجی و با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی بدون هر گونه وابستگی به شخص و یا سازمان و شرکت دولتی و خصوصی بنا نهاده شده و در این راه با جمعی از برترین دانشجویان ایرانی و خارجی به هدف خود ادامه مسیر داده است . به واسطه تجربه اشتغال و مواجهه با مشکلات در ساخت قطعات، احساس کردم در زمینه برونسپاری و ساخت قطعات دغدغه دارم. استارتآپها با مشکلات و مسائل مختلفی روبرو هستند. جذب و تعامل عوامل خارج از تیم برای همکاری و پیشبرد شرکت را باید از مشکلات مهم استارتآپها دانست. ​​​​!

این فعال استارتآپی گفت: معتقدم، «ساخت تیم» را باید بزرگترین مشکل دانست. این فعال استارتآپی توضیح داد: برای جذب قطعهساز نیاز بود تا با افراد زیادی صحبت کنم تا زمینه فعالیت با آنها فراهم شود. پوریا تورکش، فعال استارتآپی و مؤسس «بسازیم»، از استارتآپهای ساکن در شتابدهندهِ پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف، درباره چرایی ورود و زمینه شکلگیری فعالیت خود گفت: علاقمندی به کارآفرینی باعث شد تا استارتآپ خود پلت مدیریت سرویس های سازمانی هیوا چیست و چه کمکی به سازمان شما می کند؟ را تأسیس کنم. استارتآپ در لغت به معنای یک شرکت نوپا تعریف شده است که با هدف کارآفرینی تأسیس میشود و با سرعت نسبتاً خوبی پیشرفت میکند. سرمایه اولیه در اکسیر برای آنکه معامله کردن با ارزهای دیجیتال را آغاز کنید تنها 10 استارت آپ ایرانی هزار تومان است! او درباره این موضوع توضیح داد: فعالیت استارتآپی خود را با استفاده از بستر فضای مجازی آغاز کردم و با بهرهگیری از این فضا توانستم با نقطه نظرات چندین مشتری آشنا شوم. هنگامی که کار نهایی را تحویل میداد، با قطعه سفارش دادهشده، تفاوت فاحشی داشت. همچنین پیداکردن مشتری را باید از دیگر مشکلات اساسی دانست، این موضوع مثل داستان «مرغ و تخممرغ» است، یعنی باید ابتدا مشتری را پیدا کنیم و سپس با قطعهسازی که مهارت ساخت سفارش را داشته باشد، گفتگو کنیم.

پلتفرم های ایرانی

 ​​.

یکی دیگر از استارتاپ های ایرانی، جابینجا است؛ این استارت آپ زمینه کاریابی و استخدام فعالیت می کند. به طور قطع، استارتآپهای دیگر نیز با مشکل مشتری یا عامل کنندهکار روبرو هستند. به نظر میرسد، ضعف ایرانیها در کار تیمی باعث شده تا فعالیت در این شرکتها نیز تحت تاثیر قرار گرفته و باعث پلتفرم بومی شکست آنها شود. بستر فضای مجازی، یکی از ارزانترین راههای دیجیتال مارکتینگ است که فرصت معرفی کردن را در اختیار شرکتها قرار میدهد. کار تیمی، یکی از مؤلفههای مهم شرکتهای استارتآپی است. فعالان استارتآپی معتقدند، رشد استارتآپها در ایران نه تنها میتواند زمینه کارآفرینی برای دانشآموختگان دانشگاهها را فراهم کند، بلکه زمینهساز ترویج کارآفرینی در میان جمعیت جوان هم میشود. اداره کسبوکارهای کوچک ایالاتمتحده در وبسایت خود، دو ویژگی را برای استارتآپها معرفی کرده است و بر اساس این تعریف، شرکتهای استارتآپی به طور معمول بر بستر تکنولوژی شکل میگیرند، همچنین از دیدگاه این اداره، استارتآپها پتانسیل رشد بالایی دارند. وی تأکید کرد: اساتید دانشگاهها به طور معمول پروژهها را به صورت انفرادی تعریف میکنند، اگر شرایطی فراهم شود تا پروژه به صورت تیمی یا حتی درگیر شدن تمام دانشجویان یک کلاس باشد، نتیجهای مثبت خواهد داشت. اگر محدودیت در فضای مجازی وجود داشته باشد، تمامی استارتآپهای نوپا محکوم به شکست هستند. &;&;​​.