جستجو در اکسس به کمک یک کمبو باکس ساده آموزش اکسس سافت پلاس

فایر دمپر موتوری و کرکره ای - صنعت ساختمان در ساخت دمپر موتوری معمولاً از مواد ارتعاشی مانند لاستیک سخت یا فلزات ضربهگیر استفاده میشود. این سیستم معمولاً در موتورهای بزرگ و سنگین مورد استفاده قرار میگیرد. فایر دمپر موتوری در واقع یک دستگاه مخصوص است که به صورت خودکار محفظه احتراق موتور را از سوختن خارج میکند و در نتیجه جلوی انفجار را میگیرد. دمپر موتوری یکی از اجزای اصلی سیستم های تهویه هوا است که باعث کاهش نویز،ارتعاش و سرو صدای سیستم می شود. استفاده از دمپر موتوری میتواند منجر به بهبود عملکرد موتور، کاهش سطح نویز و لرزش، افزایش عمر مفید قطعات و کاهش آسیب به سیستم کلی شود. این سیستم میتواند بهبود قابل توجهی در عملکرد موتور، کاهش نویز و لرزش و افزایش عمر مفید قطعات داشته باشد. این سیستم میتواند بهبود قابل توجهی در کاهش سطح نویز، بهبود عمر مفید قطعات و بهینهسازی عملکرد موتور داشته باشد. این مواد قادرند ارتعاشات را جذب کنند و از انتشار آنها در سیستم جلوگیری کنند. با قرار گرفتن دمپرهای چهارگوش موازی در نقاط استراتژیک موتور، ارتعاشات تولید شده به طور موثری جذب و کاهش هیتر کانالی الکتریکی چهارگوش – شرکت تهویه سازه شار مییابند. ​​&;​​​ !

ترمینال حجم متغیر فن دار سری

دمپر بین کانالی برای کنترل شدن میزان هوای در جریان در کانال هوا و یا مجراهای مشابه استفاده می گردد. تنظیم و تعیین مقدار جریان هوا: دریچه باید برای تنظیم دقیق جریان هوا تنظیم شود. کنترل آلودگی هوا: فن فیلتر باکس ها برای کنترل آلودگی هوا در محیط های صنعتی و تولیدی استفاده می شوند. شما میتوانید برای خرید صداگیر فن و یا محصولات مربوط به تهویه هوا مانند: ماسه گیر، کلاهک چینی، هود های صنعتی و … انواع مختلفی از فیلترها برای فن فیلتر باکس ها وجود دارد. یکی از پر کاربرد ترین انواع آن فایر دمپر موتوری است. بنابراین، دمپرهای موتوری بهعنوان یک عنصر مهم در طراحی و بهینهسازی سیستمهای موتوری استفاده میشوند. از طرف دیگر باید توجه نمایید که لبه افقی دریچه می بایست دقیقا با لبه افقی حفره هم راستا باشد، در صورتی که برای این مورد بیرون زدگی وجود داشته باشد، نصب دریچه انجام نمی شود. دمپر موتوری چهارگوش 7و8 یک نوع سیستم دمپر موتوری است که شامل هفت دمپر چهارگوش و یک دمپر هشتگوش است. با قرار دادن دمپرهای چهارگوش در نقاط استراتژیک موتور و همچنین دمپر هشتگوش در نقاط مناسب، ارتعاشات تولید شده توسط موتور به طور کامل جذب و کاهش مییابند.

این مجموعه در تلاش است با تولید وسایل تهویه هوای پیشرفت برای شما و پرنسل محتذمتان در محیط های صنعتی هوای مطلوب و تازه ای فرآهم آورد. برخی از وسایل موجود در این مجموعه شامل: هودهای صنعتی، دریچه زیر فن کویلی، کلاهک چینی و … در صنایع غذایی و دارویی، فن فیلتر باکس ها برای بهبود کیفیت هوای محیط و جلوگیری از آلودگی محصولات استفاده می شوند. این تکنولوژی از انتشار سروصدای فن به داخل کانال و یا داکت جلوگیری می نماید. دمپر ۷ و ۸ ای در بین کانال به دو مدل پره تک جداره و دو جداره با دستگیره دستی و موتوری عرضه می گردد .کاربرد آن بیشتر برای نصب بر روی دستگاه های هواساز در دو طرح موازی و متقابل است. روشهای مختلفی برای عملکرد فایر دمپر موتوری وجود دارد. این ارتباط هوشمند بین دمپرها و سایر سیستمهای ایمنی، میتواند بهبود و بهینهسازی عملکرد این دستگاهها را فراهم کند. مهمترین نقکت در استفاده از فایر دمپر موتوری این است که باید به طور دورهای آن را بررسی و تعمیر کرد تا از عملکرد صحیح آن اطمینان حاصل شود. بدین صورت که برای انسداد کانال ها در زمان آتش سوزی مورد استفاده می گردد.

دمپر پشت دریچه گرد در مسیر کانال های گرد قرار گرفته و در دو نوع پروانه ای و نیم صفحه ای اقدام به تنظیم هوا می نماید. این مدل دمپر بیشتر در ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری، بیمارستانی و پالایشگاهی مورد استفاده است. هدف از مدل دمپر هوابر کنترل کردن مقدار هوای ورودی و خروجی در کانال هوا می باشد و برای انسداد مسیر نمی باشد. اسپلیت دمپر پره ایرفویلی درون کانال قرار میگیرد و در خلاف جهت جریان عبوری هوا، پره هایش باز میشوند. لوورها و دمپرها عمدتاً در سیستمهای برای کنترل جریان هوا استفاده میشوند و بسته به نیاز طراحی میتوان بین دمپرها و لوورها را انتخاب کرد. و همان طور که قبلا هم توضیح دادیم قیمت ها بنا به مشخصات سفارش شما و بسته به دیگر متغیر ها متفاوت خواهد بود که در ادامه به مهم ترین این فاکتور ها اشاره خواهیم کرد. دمپر موتوری هوابر () یک نوع دمپر موتوری است که بر اساس اصل هوابر () عمل میکند. موتورهای موتوری کنترل آتش مجهز به سنسور حساس به دود و حرارت می باشند که به محض احساس کردن دمای بالاتر از 70 درجه سانتیگراد، مسیر جریان هوا را مسدود می کند.

دریچه های زیر فن کوئلی

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد بیمارستان لطفا از صفحه ما بخواهید.