این چیزی است که دلفین ها برای شکست دادن غول ها باید انجام دهند – The Mercury News



پنج کاری که میامی دلفین ها (5-7) باید انجام دهند تا در پنجمین بازی متوالی خود پیروز شوند و در هفته 13 بر نیویورک جاینتز (4-7) در استادیوم هارد راک پیروز شوند:

غول های متخلف را یک بعدی کنید

غول‌ها در این فصل به طور میانگین 90.8 یارد دویدن و 3.84 یارد تلاش کرده‌اند، اما این مشکلات را می‌توان به عدم وجود یک ساکون بارکلی سالم در بیشتر فصل نسبت داد. مدافع برجسته غول‌ها فصل را در حال بهبودی پس از آسیب دیدگی ACL که فصل 2020 او را کوتاه کرد، آغاز کرد و سپس چهار بازی امسال را به دلیل پیچ خوردگی مچ پا از دست داد. او در دو بازی اخیر به آرامی راه خود را باز کرده است و در 19 پاس 65 یارد و 44 یارد 10 پاس گل ثبت کرده است. در اوایل این فصل، دلفین ها به جاناتان تیلور یک بازی فوق العاده برای کلت ها دادند و از آن زمان او لیگ را فتح کرد. میامی که اجازه 104.9 یارد در هر بازی و 4.3 یارد در هر تلاش را می دهد، نمی تواند اجازه دهد نخبگان دیگری برای مقابله با آنها برگردند.

کاری کنید که جاینتز احساس راحتی نکند

آسیب دیدگی گردن باعث می شود دنیل جونز نتواند در بازی یکشنبه بازی کند، اما این رویکرد نباید تغییر کند که آیا مایک گلنون شروع کننده است یا نه. دلفین ها باید به شدت هر کسی را که در پشت مرکز جاینت ها قرار دارد، تعقیب کنند، کسانی که دارای یک خط حمله عظیم با دو مداخله با استعداد هستند. اما دلفین ها داستان هایی با مت اسکورا دارند که پس از گذراندن کمپ تمرینی با دلفین ها از گارد چپ شروع می کند و باید بداند که چگونه با چرخش و ترفند به گارد مهاجم اسب حمله کند. گلنون برخلاف جونز مجسمه ای در جیب است. او 6.9 درصد از تلاش های خود را در طول هشت سال فعالیت خود اخراج کرده است. اما به اعتبار گلنون، ​​او مداخلات زیادی انجام نمی دهد (27 در 1005 تلاش در بازی های فصل عادی).

به شما محافظت مناسبی از Tagovailoa ارائه دهد

تاگووایلوآ 70.5 درصد از پاس های خود را برای 7.3 یارد در هر تلاش انجام می دهد. او با 10 ضربه و 6 وقفه 1701 یارد پرتاب شده و در 8 بازیی که در این فصل انجام داده 10 بار اخراج شده است. تصمیمات سریعی که او می گیرد و وجود و دقت جیبی که در اختیار دارد باعث موفقیت او در این فصل که سالم است، شده است. تنها چیزی که می تواند این را خراب کند، بازی افتضاح خط حمله میامی است. هفته گذشته دلفین ها اجازه دادند دو کیسه زودتر قبل از اینکه سفت شوند. دلفین ها باید به بهبود بازی های خط حمله خود ادامه دهند، به ویژه مهاجمان تهاجمی لیام آیچنبرگ و جسی دیویس، که مجموعاً اجازه داده اند 15 مورد از 29 بارگیری که میامی در این فصل از آنها صرف نظر کرده است. غول‌ها امسال فقط 21 بار دانلود کرده‌اند.

حداقل 21 امتیاز کسب کنید

دلفین ها در سه هفته اخیر 22 امتیاز یا بیشتر به دست آورده اند که مصادف با بازگشت تاگووایلوآ به ترکیب اصلی است. نرخ تبدیل 42 درصدی میامی به تخفیف های رتبه سوم با وجود Tagovailoa پشت مرکز به طرز چشمگیری بهبود یافته است. حضور مداوم او به تیم این فرصت را می دهد که مسابقه را با امتیاز به پایان برساند. و کارایی میامی در منطقه قرمز (58% نرخ TD) و اجرای مداوم گل (75% نرخ TD) نشان می دهد که حمله در حال بهبود است. غول‌ها اجازه می‌دهند 38 درصد از شانس‌های مقام سوم تبدیل شوند و 52.2 درصد از شانس‌های منطقه قرمز به فرود بازگردانده شده‌اند، که در رده هشتم NFL قرار دارد و سه امتیاز کمتر از دلفین‌ها (51.1 درصد) است.

برای بیش از 100 یارد عجله کنید

دلفین ها هفته گذشته بیش از 100 یارد را برای چهارمین بار در طول فصل به دست آوردند و 111 برد در 39 پاس مقابل پانترز به دست آوردند. در حالی که میانگین یاردها در هر تلاش (2.8) ناامیدکننده بود، تعهد به حفظ تعادل حمله تحسین برانگیز بود. ارائه توهین آمیز فیلیپ لیندزی در هفته گذشته (42 یارد در 12 میله) نشان می دهد که می تواند چیزهای بیشتری برای Pro Bowler سابق وجود داشته باشد. لیندسی می‌تواند بازی‌های خارج از محوطه را باز کند و می‌تواند از این خطا استفاده کند، که میانگین 3.4 یارد در هر حمل (رتبه 31) در این فصل است. جاینتز در مقابل ضدحمله در رده 27 قرار دارد که 4.5 یارد برای تلاش و 127.7 یارد برای شتاب در هر بازی اجازه می دهد.