نقطه بهمن از باخت OT به سناتورهای متوسط ​​اتاوا – دنور پست



کانادا، انتاریو – ترکیب به سختی ایده آل بود و شامل یک دروازه بان 21 ساله در ست چهارم بود که برای اولین بازی خود در NHL در طوفان قرار گرفت.

بهمن کوتاهی که گلش به اتاوا داده شد و گل دوم رها شد، به نظر می رسید شنبه شب شکست خورده بود، اما کلرادو سه امتیاز در وقت اضافه 6-5 به سناتورها در مرکز کانادایی تایر باخت.

برادی تکاچوک، مرکز سن و کاپیتان تیم، یوستوس آنونن دروازه بان تازه کار را با 51 ثانیه در وقت اضافه شکست داد. تکاچوک با محدوده تهاجمی ناتان مک کینون برخورد کرد و برنده آنونن را که روز چهارشنبه برای مسابقات کلرادو ایگلز AHL فراخوانده شد، پیشی گرفت.

سناتورها سه گل خود را به ثمر رساندند، از جمله دو گل اول را در 29 ثانیه در شروع ست اول، و از حرکات آوالانچ 2-1 پیش افتادند. تکاچوک دو گل و سه امتیاز به ثمر رساند و 15 بر 12 پیروز شد.

کلرادو (12-7-2) که اکنون 1-1-1 در راه پنج بازی است، توسط شش بازیکن معمولی از جمله ناظم کادری مهاجم دروازه بان و کاله ماکار، رهبر گل NHL در میان مدافعان مصدوم شدند. اوس همچنین بو بایرام مدافع تازه کار و دارسی کومپر دروازه بان شماره یک را در اختیار نداشت و مهاجم جی تی کامفر و رایان موری در قسمت ذخیره مصدوم شدند و در راه نیستند.

جرد بدنار، مربی Avs گفت: “این یک نکته مهم است. من بازی ما را دوست ندارم، اما عزم راسخ برای ماندن در آن را دوست دارم و معتقدم که می توانیم برگردیم.” “این آسان نیست، سه در برابر کسی آسان نیست. امشب برای ما آسان نبود. ما بازی های قدرتی زیادی نداشتیم (1-2)، اما همینطور باقی ماندیم. من آنرا قبول میکنم. “

آنونن اولین بازی NHL خود را زمانی انجام داد که یوناس یوهانسون در 15 شوت چهار گل دریافت کرد و اتاوا با برتری 5-2 4-2 جلو افتاد.

اوس الکس نیوهوک، تایسون جوست و دوون تووز سه گل آخر این قانون را به ثمر رساندند، گل دوم در 1:20 به پایان رسید و مدت کوتاهی پس از گل گبه لندسکوگ در ویدئویی نادیده گرفته شد.

داوران گل سوم اتاوا را اعلام کردند و مقامات NHL پس از بررسی تیرک دروازه تیم استاتزل، مهاجم سناتورها و یوهانسون، جک جانسون، آن را تایید کردند. پوک به دنبال Stutzle روی خط پایان رفت و تصمیم لیگ جانسون تور را بیرون آورد و حتی زمانی که تیرک‌های دروازه از اسکله بیرون آمدند، توپ زنده ماند.

لندسکوگ گفت: “آن گل 3-2 که من فکر می کردم یک تماس دیوانه کننده بود.” “منظورم این است که تور شکسته است. دروازه بان آنلاین است، و وقتی تور خاموش است، پیک وارد می شود. من حتی آن را متوجه نمی شوم. اما چند بار پرش سخت.”

سناتورها به 6-15-1 بهبود یافتند، از جمله 4-8-0 در خانه.

اوس در بازی 1:26 1-0 پیش رفت و تقریباً آن را دو برابر کرد که مک کینون (سه پاس 27:22) با آهن در کنار دروازه بان آنتون فورسبرگ شلیک کرد. اما سرعت به سرعت تغییر کرد زیرا سناتورها امتیازات 5:28 و 5:57 را در حرکت به دست آوردند. کلرادو در یک بازی قدرتی بازی را به تساوی کشاند.

اتاوا در دوره دوم 14-6 Avs را شکست داد و یوهانسون پس از اینکه سناتورها با ضربه مچ دست جاش نوریس با نتیجه 4-2 پیش افتادند، کنار رفت. Stutzle دقیقا 5 دقیقه بعد در بازی قدرت یک گل به ثمر رساند و اولین گل NHL Annunen را به ثمر رساند.

وقتی نیوهوک سه مدافع را تقسیم کرد و فورسبرگ را با یک بازی برجسته 20 ساله شکست داد، کلرادو دو گل به دست آورد. جوست و تووس (رکورد تیم 31:17) تنها گل های ست سوم را به ثمر رساندند.

پانویسها و منابع. کادری که 13 گل از 14 بازی اخیر خود را به ثمر رساند، اولین بازی خود در این فصل را از دست داد. او صبح شنبه در میان آن اسکیت سواری کرد. بایرام صبح روز شنبه با پیراهن معمولی اسکیت کرد، اما برای دومین بازی متوالی و هشتمین بازی در 9 بازی اخیر به دلیل علائم پس از ضربه مغزی از دست رفت. کومپر صبح شنبه اسکیت کرد اما بین تیوب ها شلیک نکرد. کومپر یک آسیب به قسمت بالایی بدن دارد – احتمالاً یک ضربه به سر که در هنگام اسکیت صبح چهارشنبه در تورنتو رخ داده است. … جاکوب مک‌دونالد، مدافع Avs، پس از بازگرداندن او از ایگلز در روز جمعه، با نتیجه منفی 6:11 با تیم بازی کرد. مک دونالد در اسکیت صبحگاهی شرکت نکرد زیرا وسایلش به موقع نرسید.