پلاک خوان ها به منطقه خرید ملروز می آیند



گروهی در این محله که در ماه‌های اخیر به دلیل یک سری سرقت‌ها، تیراندازی‌ها و سایر جنایات در منطقه Melrose Avenue تشویق شده‌اند، 30000 دلار برای تابلوخوان‌هایی جمع‌آوری کرده‌اند که از این هفته نصب خواهند شد.

Melrose Action، گروهی که جنایات و آخرین اخبار را در راهروی شلوغ خرید و محله‌های اطراف بین خیابان‌های La Cienega و La Brea ردیابی می‌کند، این مجموعه را که در ماه اوت راه‌اندازی شد، رهبری کردند.

پل کورتز، عضو شورای شهر، که نماینده منطقه است، 10000 دلار از حساب های اختیاری خود به این پروژه اهدا کرد.

پیتر نیکولز، یکی از بنیانگذاران Melrose Action، گفت که از جنایات اخیر در این منطقه ناراحت شده است.

ما یک چرخه قتل را پشت سر گذاشتیم. نیکولز گفت، سپس یک چرخه سرقت مسلحانه را پشت سر گذاشتیم که چندین ماه طول کشید. “حالا آخرین چیزی که کوبیدن و گرفتن است.”

طبق آمار LAPD، تا 27 نوامبر، تعداد کل جرایم خشونت آمیز و دارایی در بخش Wilshire لس آنجلس، که شامل منطقه Melrose می شود، تا کنون 12.4 درصد در سال جاری نسبت به سال 2019 کاهش داشته است و طبق آمار LAPD، 2 درصد افزایش یافته است. جرایم اموال شامل سرقت و سرقت وسایل نقلیه نسبت به سال 2019 17 درصد و نسبت به سال 2020 کمتر از 1 درصد کاهش یافته است، اگرچه سرقت وسایل نقلیه 70 درصد نسبت به تعداد مشاهده شده در سال 2019 و 25 درصد در مقایسه با ارقام 2020 افزایش یافته است.

جرایم خشن نسبت به سال 2019 12.3 درصد و نسبت به سال 2020 6.8 درصد افزایش یافته است.

این بخش تا 27 نوامبر شاهد 13 قتل بود که از پنج مورد در سال 2020 و یک مورد در سال 2019 افزایش داشت.

نیکولز گفت که او و سایر اعضای Melrose Action می‌خواستند راهی برای کمک به بازرسان برای فراتر رفتن از زنگ و دوربین‌های امنیتی و اظهارات شاهد پیدا کنند.

نیکولز گفت: “من به همه این اعتبار را می دهم که همه ما معتقدیم دوربین های نصب شده روی خانه هایمان، جلوی خانه ها یا درهای ما به دستگیری یک جنایتکار کمک می کند و پلیس این چیزها را می خواهد.” و فقط متوجه شوید که آنها فقط در حال سیل هستند.

وی گفت: “و سپس منجر به ناامیدی خبرنگار مسکن یا تاجری می شود که گفته است یک نفر آنها را اذیت می کند و آنها عکس دارند. همه می خواهند ماشین پلیس بیرون بیاید و گزارش آنها را بگیرد.” از نظر آماری غیرممکن است.

مقامات اداره پلیس سانفرانسیسکو به نیکولز گفتند که پلاک خوان ها در شناسایی وسایل نقلیه کمک کننده هستند.

وی گفت: یکی از مواردی که ما را نیز جذب کرد این است که از سیستم تشخیص چهره استفاده نمی کنند، این دوربین ها به سمت عقب خودرو نشانه می روند.

اما پلاک‌خوان‌ها و داده‌هایی که به دست می‌آورند، با گسترش گسترده در بین سازمان‌های مجری قانون مورد انتقاد قرار گرفته‌اند.

سال گذشته، حسابرس ایالت کالیفرنیا گفت که اداره پلیس لس آنجلس و سه مقام پلیس دیگر کالیفرنیا برای میلیون‌ها عکسی که توسط خوانندگان گرفته شده و با آژانس‌های دیگر به اشتراک گذاشته شده است، حریم خصوصی مناسبی فراهم نکرده‌اند.

نیکولز گفت که Melrose Action برای دوربین های خود با Flock Safety قراردادی منعقد کرده است که در املاک خصوصی از جمله خانه ها و مشاغل نصب می شود.

به گزارش وب سایت Flock Safety، این شرکت تجهیزات و خدمات پلاک خوان را به محلات و سازمان های انتظامی ارائه می دهد و اطلاعات را قبل از حذف به مدت 30 روز ذخیره می کند.

به گفته Flock، مدیری که باید دلیلی مانند جرم یا حکم دستگیری را برای جستجو ارائه کند، می تواند به ضبط دسترسی پیدا کند.