بازگشت به Blackhawks با ضربات بر جزایر – NBC شیکاگو


10 مشاهده: بازگشت بلک هاوکس به ضربات تیراندازی که در ابتدا در NBC Sports Chicago ظاهر شد

المونت، نیویورک – شیکاگو بلک هاکس روز یکشنبه در یک ضربات تیراندازی در ورزشگاه UBS Arena، جزیره نیویورک را با نتیجه 3-2 شکست داد.

در اینجا 10 مشاهدات از پیروزی آورده شده است:

1. جزیره نشینان در 11 بازی اخیر خود به 0-8-3 سقوط کرده اند. آنها شش شکست خانگی متوالی دارند و همچنان به دنبال اولین پیروزی خود در UBS Arena هستند.

2. دیلن استروم تساوی 1-1 را با امتیاز 5:59 در زمان سوم برای دومین گل خود در این فصل شکست و بزرگترین گل را به ثمر رساند. تقریباً به عنوان برنده بازی برجسته بود، اما نوآ دابسون در 2.3 ثانیه مانده به پایان بازی، بازی را به تساوی کشاند. با این حال، این مطمئنا برای استروم احساس خوبی دارد.

3. براندون هیگل با یک گل پاورپلی در دوره اول اعتبار داشت و برای هشتمین بار در این فصل گلزنی کرد و برای دومین بار در تیم صاحب توپ شد. او اکنون در این فصل 31 گل به ثمر رسانده است.

4. مارک آندره فلوری دوباره عالی است. او 22 شوت از 24 شوت را با درصد سیو 0.917 متوقف کرد و هر سه شوت را در شوت اوت متوقف کرد.

5. طبق گزارش Sportlogiq، بلک هاکس در روز شنبه 5:29 زمان مالکیت منطقه تهاجمی را در برابر NY Rangers داشت. آنها 5:30 زمان مالکیت منطقه تهاجمی را در دو اینینگ مقابل جزیرهرز داشتند و با 7:29 به پایان رسیدند. بیشتر شبیه آن است.

6. بلک هاکس در وقت دوم چهار شوت به سمت دروازه داشت. فقط یکی از آنها با قدرت برابر آمد. سه نفر دیگر در بازی قدرت هستند.

7. بلک هاوکس 14 موقعیت گلزنی را از عجله در روز پنجشنبه مقابل واشنگتن از دست داد. آنها فقط سه بازی را در مقابل رنجرز و دو نفر را مقابل جزیره نشینان اجازه دادند. یک قدم مثبت دیگر.

8. کربی داخ در 17 بازی متوالی تاکنون گلی به ثمر نرسانده است، اما باید در این سفر یک زوج داشته باشد. در یک لحظه در روز شنبه، او تمام نیمه بالای تور را برای شوتزنی قرار داد اما ضربه او از روی صورت دروازه‌بان حذف شد و بازی را باخت. روز یکشنبه، او یک موقعیت خالی از فاصله 7 فوتی داشت اما این شانس مسدود شد. پس از آن در حالی که خم شده بود روی نیمکت نشست و به وضوح می دیدی که هدف از خشکسالی بر او سنگینی می کند.

9. ژان گابریل پیجئو در 16 بازی از 19 مسابقه با درصد برد 84.2 برنده شد. او بلک هاوکس را به نقطه اصلی رساند.

10. رایلی استیلمن پس از از دست دادن پنج بازی اخیر به دلیل آسیب دیدگی زانوی چپ، به ترکیب بازگشت. او جایگزین وایات کالینوک می شود که صبح یکشنبه به راکفورد آیس هوگ لیگ هاکی آمریکا منصوب شد.

برای دنبال کردن پادکست Blackhawks Talk اینجا را کلیک کنید.

دانلود

اکنون MyTeams را دانلود کنید!