رودی جولیانی در یک سخنرانی در باشگاه جوان ریپابلیک نیویورک می خندد و توسط یک کمدین TikTok مورد حمله قرار می گیرد.


رودی جولیانی، وکیل سابق ترامپ، روز یکشنبه در مراسم جشن باشگاه جوان جمهوری در نیویورک، توسط یک کمدین TikTok در حالی که او را “Pendejo” (به اسپانیایی به معنای “احمق”) صدا می زد، مورد خنده قرار گرفت.

کمدین والتر مسترسون، که به دلیل پنهان کردن خود به عنوان یک جناح راست که متحدان ترامپ را به دام انداخته است، در مراسمی در حین فیلمبرداری آهنگ تیک توک تا ام سی همر به نام Can’t Touch This بود، به نظر می رسد که او به جولیانی نزدیک می شود. “پندجو”


آیا می خواهید خلاصه ای روزانه از تمام اخبار و نظراتی که سالن باید ارائه دهد؟ در خبرنامه صبحگاهی ما، دوره تصادف، مشترک شوید.


این ویدیو با عنوان «رودی جولیانی با من TIK TOK را ساخت»، شهردار سابق کراوات سیاه‌پوست نیویورک را نشان می‌دهد که به یک آهنگ لبخند می‌زند و می‌خندد.

https://vm.tiktok.com/TTPdjLpxEJ/

جولیانی در چند سال گذشته با شیطنت و شوخی بیگانه نبوده است.

در جریان فیلمبرداری فیلم ساشا بارون کوهن “بورات 2″، جولیانی با بازیگری که به شکل یک روزنامه نگار 15 ساله ظاهر شده بود، در موقعیت خطرناکی در تخت هتل قرار گرفت. جولیانی بعداً این فیلم را «کار موفق» و «تولید کامل» نامید.

مطالب مرتبط: جولیانی صحنه اتاق هتل بورات NSFW را در تلافی بایدن سومیا اخیراً “کار ضربه ای” می خواند.

در نوامبر 2020، چهار روز پس از انتخابات ریاست جمهوری، جولیانی، وکیل وقت دونالد ترامپ، به طور تصادفی یک کنفرانس مطبوعاتی در پارکینگ یک شرکت محوطه سازی به نام “Four Seasons Total Landscape” برگزار کرد، نه در هتل Four Seasons در واشنگتن.

مطالب مرتبط: Four Seasons Total Landscaping میزبان بزرگترین و پرتقاضاترین کنسرت های تابستان امسال خواهد بود.

مارجوری تیلور گرین (جمهوری خواه) و مت گیتز (فلوریدا) شوخی های مستترسون را ببینید.

https://twitter.com/MeidasTouch/status/1416823324617834496?s=20