طبق یک گزارش تحقیقاتی، یک زوج کالیفرنیایی که در مسیر پیاده‌روی کانتی ماریپوزا پیدا شده بودند، احتمالاً در تلاش برای نجات یک نوزاد یک ساله جان خود را از دست داده‌اند.


ماریپوزا کانتی، کالیفرنیا – یک گزارش تحقیقاتی نشان می‌دهد که یک زوج کالیفرنیای مرکزی که مرده با نوزاد و سگ یک ساله‌شان در مسیر پیاده‌روی در شهرستان ماریپوسا در آگوست گذشته پیدا شده بودند، احتمالاً هنگام تلاش برای نجات نوزادشان در گرمای شدید جان خود را از دست داده‌اند. .

گزارشی که توسط ABC30 به دست آمده است، جزئیات تحقیقات چند ماهه کلانتر شهرستان ماریپوسا در مورد مرگ این خانواده را شرح می دهد.

در ماه اکتبر، مقامات گفتند که جاناتان گریش، 45 ساله، الن چانگ، 30 ساله، و نوزاد 1 ساله آنها در حین پیاده روی در دره شیطان گلچ به دلیل گرمازدگی و احتمال کم آبی جان خود را از دست دادند.

مرتبط: کلانتر: خانواده به دلیل هایپرترمی، احتمال کم آبی بدن هنگام پیاده روی در شرکت Mariposa جان باختند.

هایپرترمی زمانی است که بدن شما گرمای بیشتری از آنچه می تواند آزاد کند تولید می کند و عملکردهای بدن شروع به توقف می کنند.

بر اساس این گزارش، خانواده گریش و سگشان در منطقه ای در امتداد مسیر جسد پیدا شدند، در حالی که چانگ در پایین تر از مسیر پیدا شد.

یک مربی حرفه‌ای بقا و کمک‌های اولیه در بیابان، شاهد متخصص برای تحقیقات، به محققان گفت که آنها معتقدند کودک ممکن است بیماری را زودتر نشان داده باشد و یکی از والدین برای کمک به کودک مانده و دیگری رفته است تا کمک بخواهد.

شاهد گفت: «کودکی که درد دارد به دو والدین فشار می آورد تا بر گرمای شدید غلبه کنند. “وقتی یکی دیگر نمی توانست ادامه دهد، آنها برای مراقبت از نوزاد و حیوان خانگی پشت سر می ماندند، در حالی که دیگری سعی می کرد ادامه دهد و برای عزیزانش کمک بگیرد. این یک تراژدی درجه یک است.”

شاهد دیگری به بازپرسان گفت که در 15 اوت، حوالی ساعت 8 صبح، کامیون خانواده را دید که به سمت مسیر حرکت می کرد. دما در آن زمان 75 درجه در ارتفاع تقریبی 3800 فوتی بود.

خانواده حدود 2.2 مایل در امتداد مسیر تا ارتفاع حدود 1900 فوتی پیاده‌روی کردند، جایی که دما از 92 به 99 درجه کاهش یافت.

مرتبط: در مورد خانواده Mariposa Co. که در مسیر جسد پیدا شد، دلایل متعدد مرگ رد شد.

مسیر شیب دار بود و دمای هوا گرمتر از آن چیزی بود که کوهنوردان احتمالاً انتظار داشتند، مگر اینکه آن را بدانند.

در این گزارش آمده است که یک کوهنورد باتجربه که با بازرسان صحبت کرده است، گفت که به دلیل پیاده روی شدید و قرار گرفتن در معرض شدید آفتاب و گرما، از ژوئن تا سپتامبر در دره نمی مانند.

مقامات می گویند که خانواده یک ظرف 85 اونسی آب همراه خود داشتند. خالی بود و آب دیگری همراه خود نداشتند.

نمونه های آب از منطقه به عنوان بخشی از تحقیقات توسط کلانتری جمع آوری شد. نتایج سمومی را در آب یافت، اما محققان باور نمی‌کنند که خانواده آن را بلعیده باشند.

حق چاپ © 2021 KGO-TV. تمامی حقوق محفوظ است.